Beni Affet 501.Bölüm Özeti 18 Şubat

Televizyon ekranlarının sevilen dizisi Beni Affet 501.bölümü ile 18 Şubat 2014 tarihinde seyirci ile buluşacak. Pek çok kişinin merakla beklediği günlük dizi yeni bölümü ile 18 Şubat'ta izleyici karşısında olacak. Beni Affet 501.bölüm özeti ile yeni haftada Salı günü yayınlanacak bölümün tanıtımını yapacak. Beni Affet 501.bölüm özeti bölüme dair bilgi ve tüyo edinmek isteyenler için yayınlandı. Merak edenler ve yeni bölümde neler olacak sorusuna cevap arayanlara yönelik özet yazımızın devamında bulunuyor.

Beni Affet 501


Beni Affet 501.Bölüm Özeti


Beni Affet 501.bölümde neler olacak sorusunun cevabını veren özet dizi hayranları ile paylaşıldı. Okuyanların ilgisini ve beğenisini toplayan düz yazı 18 Şubat 2014 tarihindeki bölümden kesitler ve tüyolar aktardı.

Beni Affet 501.Bölümün Özeti

Beni Affet 501.bölümde Şahin’in karanlık tarafını kanıtlamaya çalışan Kemal, sürpriz bir hamle yapar. Şahin’e beklemediği bir karşılık veren Kemal, sonunda restini çekerken, Kemal’in yaptıklarından habersiz olan Bahar’ın ise sevgililer günü hazırlığı kursağında kalır.
Diğer taraftan Şebnem, kendisini aldattığını düşündüğü kocası Şahin’den ne cevap alacaktır ? Cüneyt ve Feride baş başa sevgililer gününü kutlarken gerçek ailesi konusunda kafası karışık olan Feride, yaşadığı gelişmeleri Cüneyt’le paylaşır. Feride’nin yangında ölen ailenin kızı olduğunu öğrenen Osman ise Zühre’ye hesap sorar. Yıldız’dan af dileyen Ferman, karşılık alabilecek midir ?

Beni Affet 18 Şubat özeti olarak da bilinen Beni Affet 501.bölüm özeti ile ilgili edindiğiniz görüş ve düşüncelerinizi yorum kısmından bizlerle paylaşabilir, fikir alış-verişi yapabilirsiniz.

1 yorum:

avatar

Beni Affet 501.bölüm süper bir bölüm olacak.

Üyeliğiniz yoksa yorum kısmındaki Yorumlama Biçiminden "Anonim" veya "Adı/Url" seçeneklerinden birini seçerek yorumunuzu yazabilirsiniz.Teşekkür Ederiz...