Doğuş Burası Türkiye Dinle (Sözleri) Yeni

Doğuş Yeni Şarkısı 2012

Doğuş

Doğuş'un yep yeni fıkır fıkır hareketli şarkısı Burası Türkiye şimdiden insanların diline dolandı. Survivor'dan sonra tekrar müzik kariyerini devam ettiren Doğuş yeni albüm yaptı. En çok tutan şarkılarından biri olan Burası Türkiye şarkısı bu yaza damgasını vuracak hit parçalardan bir tanesi gibi görünüyor. Doğuş Burası Türkiye sözleri ise kendi has tarzı ve yorumuyla hayranlarına ve dinleyicilerine duyurdu. Survivor'da çalan Doğuş şarkısı şeklindeki aramalarınızda bu konumuza gelmiş olmanız da mümkün.

Doğuş Burası Türkiye Dinle

5 yorum

avatar

doğuşun yeni şarkıları çok güsel allah yolunu açık etsin sen herşeyin iyisini hak ediyorsun umarım istediğin yere gelirsinnn

avatar

sana katılıyorum canım

avatar

DOĞUŞ yeni şarkın çok güzel hepimiz senin yanındayız

avatar

çok güzel arkadaşlar size katılıyorum

avatar

bu şarkısına bayılıyorum ve arkadaşlar size katılıyorum ve şimdi dinliyorum

Üyeliğiniz yoksa yorum kısmındaki Yorumlama Biçiminden "Anonim" veya "Adı/Url" seçeneklerinden birini seçerek yorumunuzu yazabilirsiniz.Teşekkür Ederiz...