Beni Affet 427.Bölüm Özeti 5 Kasım

Beni Affet 427.bölüm özeti yayınlandı. Düz yazı olarak yayınlanan dizinin özeti okuyanların ilgisini ve beğenisini topladı. Beni Affet 427.bölüm özeti 5 Kasım'da ekranlara gelecek bölümden tüyolar verdi.

Beni Affet
Beni Affet 427.Bölüm Özeti

Beni Affet 427.Bölüm Özeti

Beni Affet 427.bölümde "Cüneyt polis tarafından evden uzaklaştırılırken, çözüm Osman Kozan'dan gelecektir. Ancak Kozan ailesini darmadağın etmek konusunda kararlı olan Eylül'ü durdurmak imkansızdır.

Ufak bir operasyon geçiren Yusuf bebek sünnet olmuştur. Bu haber tüm ailede şaşkınlıkla karşılanırken, mütevazı bir kutlama ayarlanır. Aile üyeleri mutluluk içinde bir araya gelirken, alacaklılarını ortadan kaldırarak intikamını alan Cesur Bahar'ın izini bulabilecek midir ?"

Beni Affet 427.bölümde olacaklar bu şekildeydi. Dizinin 5 Kasım özeti ile ilgili ayrıntılı bilginiz varsa paylaşabilirsiniz.

Üyeliğiniz yoksa yorum kısmındaki Yorumlama Biçiminden "Anonim" veya "Adı/Url" seçeneklerinden birini seçerek yorumunuzu yazabilirsiniz.Teşekkür Ederiz...